12.480 hodin práce

Zítra mám v GoodData ekosystému 4. narozeniny. 

Za tu dobu jsem stihl odpracovat přes 12.000 hodin práce, naučil se jinak o věcech přemýšlet, probděl nespočet nocí, trpěl komunikací přes mnoho časových pásem, poslal stovky supportních ticketů do GoodData a zpracoval desítky zákaznických projektů. Ale hlavně jsem poznal spoustu skvělých lidí a naučil se obrovské množství zajímavých věcí, který mě posunuly o notný kus dopředu. 

Přeju si, aby se mi dařilo Keboolu udržet stejně svěží, svobodnou a nadšenou. Aby se dál neevidovala docházka, přestala počítat dovolená, vývojáři se nehádali s analytikama, z poza oceánu lítalo míň Zendesk ticketů a klienti stále psali jen spokojené dopisy.


Nic z toho by ale nikdy nevzniklo, nemít doma trpělivou Alenu, nebýt lidí v GoodData, kteří nám nesmírně pomáhají, nebýt našich klientů, kteří nám důvěřují a hlavně nebýt skvělých lidí v Keboole, který mi pomáhají táhnout tuhle káru dál.  

Jsem vám všem za to moc vděčnej,

Díky!