GoodData Offsite 2013

Koncem tohoto týdne měla česká část GoodData.com společný program v Hradci Králové. Sjeli se tam z Prahy a Brna aby spolu 2 dny řešili jak se jim daří a co plánují dál. Jako hosty nás tam všechny z Kebooly pozvali a i přes to, že si tam odhodlaně prali spodní prádlo, nezavřeli nám jediné dveře a nechali nás s nima prožít všechno pěkně na 100%. Byl to od nich projev ohromné důvěry a zároveň sebejistoty. Zní to pateticky, ale jsem dojatej a vděčnej. Na jejich místě bych hodně váhal, jestli tam Keboola má bejt. Díky Jardo, ZD, Martine...! 

Celý "offsite" byla kombinace business témat, low-level přednášek, sportu a notné dávky C2H5OH :). Sebou jsme si navrch vzali našeho VP of Propaganda Tomáše Čupra a Petra Bartoše. S Tomášem jsem hned po ránu vyvinul ochranu před příjmem těch nejcitlivějších informací. Uvažujem, že si to patentujem!

Nicméně kafe nás nakonec nakoplo :) Tomáš si tam v podvečer střihnul prezentaci o tom, jak používá v DámeJídlo GoodData. Bylo to plný necenzurovanejch čísel, myšlenek a "lidskýho" pohledu na věc. Posléze jsem na to slyšel hodně pozitivní feedback. 

Já měl v plánu se podělit o to, jak v Keboole používáme GoodData, co nás fascinuje a kde nám to naopak drhne. Moc mi to myslím nevyšlo - ZDho dotazy protáhly Tomášovu prezentaci asi na hodinu a když jsem šel na řadu, bylo po půl osmý večer, všichni měli v očích únavu a hlad + Jarda Gergič takovej zvláštní zoufalej výraz. Vsugeroval jsem si 100% nezájem publika a ve snaze všechno co nejvíc zkrátit, nedávalo podle mě nic moc smysl. 

"AZ Kvíz" o trička... (je blbě, opraveno v komentářích :)

Moje klíčová myšlenka: MAQL, resp. AQE, je vaše rodinný zlato a API je to co nám jeho hodnotu pomáhá dostat lidem do života. Dál hlavně rozvíjejte a dokumentujte API a teprve nad ním kódujte svoje UI, tím nám posunete možnosti jak stavět věci, kterým GoodData tepe v hrudi.

Howg

P.S. Tohle jsem si předem "koupil" od Káči. Za 18,- Kč (zmrzlina) byla ochotná sedět 1/2 hodiny na kuchyňský lince a natočit mi pozdravení. Zbožňuju zneužívání dětí :-)


5 responses
Zdá se mi to, nebo odpovědi a) a c) v kvízu jsou totožné?
Tak na offsitu jsem si říkal, že jsem hladový a ospalý, ale ono mi to nevychází ani teď . Ale kdyby se jako poslední odčítal "b" násobek, tak by tam to "a" při rovnosti i vylezlo. Jinak mi tam vyleze "b", což není ani jedno z a) - c)
Uf, tak jo, na slidu je to blbě :( Tohle je snad už OK! SIGN( SIGN( B1 - A1 ) + 1 ) * A1 - SIGN( SIGN( B1 - A1 ) - 1 ) * B1 - ( 1 - ABS( SIGN( B1 - A1 ) )) * B1 Asi bych vám měl poslat 150 triček, co? :-))
Já si tričko nezasloužím. Hlasoval jsem, kokot, pro c), přestože jsem věděl, že při rovnosti to vrací b namísto a. :-) (Taky byla na slajdu jedna závorka navíc, btw.)
1 visitor upvoted this post.