Jak s náma vyjebává T-Mobile

Náhoda tomu chtěla, že jsem si nevyndal australskou SIMku z mobilu a zapnul si s ní mobil v Praze na letišti. Pokud přijedete do Austrálie jako klient T-Mobile, zaplatíte 360,- Kč / MB

Pokud přijedete jako klient australského OPTUSu do ČR, zaplatíte 9,8Kč/MB

Solidní vojebávka, T-Mobile. Díky!

UPDATE 14.5.2015:

T-Mobile na FB (zdroj) i Twitteru (zdroj) píše, že všem aktivuje po prvním připojení balíček a tím sráží cenu z té astronomické na "lepší". Twitter @TMobile_Podpora nepíše reply na můj původní tweet, ale začne novou konverzaci, asi aby nebylo snadno k nalezení moje hejtování.

Pokud si i u Optusu aktivuju datovej balíček "Optus Travel™ Data Pack", vyjde ve srovnání ceny za přenesený roamingový GB T-Mobile už "jen" 14x dražší. 

5 responses
T-Mobile je král zlodějů, doslova definuje zlo.
Tohle neni jen TM, stejne ceny ma jakykoliv jiny operator v CR. Po EU vsem doporucuji si aktivovat jen 5MB balicek na stalo na 30dni (zauctuje se jen kdyz jste v zahranici, jinak se neuctuje) za 33Kc s DPH, po vycerpani rychlost spadne na 16/16kbps na ty emaily a notifikace to staci, kdyz chce clovek neco vetsiho, najde wifi. Naposledy jsem takto z chorvatska prodatoval asi 1GB a uplne zadarmo. Trosku se mi dokonce zdalo, ze jim nejak nefunguje ta snizena rychlost, tak se to nekdy rozjelo i rychleji. Skoda ze toto nemaji pro cely svet. :(
No velebnosti to je hnus. Podle mě jen staví na tom, že se prostě nikdo neozve a přece jen ne každý létá do Austrálie. Tfuj.
2 visitors upvoted this post.