Keboola Academy

Dneska jsme spustili Keboola Academy.

Pracujeme na tom prakticky od listopadu 2012, kdy jsem na předchůdci dnešní Akademie začal zaučovat Tomáše, který k nám akorát nastoupil do Kebooly. Tehdy jsem pro něj vyráběl hodně hrubý projekt v GoodData.com, ve kterém se měl naučit všechny triky. Navíc bylo skvělé, že to pak Milan obratem použil pro kluky co nastupovali do kanclu v Kanadě.

Celá Keboola Academy dává obrovský smysl firmám, které používají GoodData.com a potřebují, aby jejich zaměstnanci ovládali všechny finesy které tam jsou. Pokud to lidi ve firmách neovládají, zásadně to snižuje potenciál celého řešení. No a naše ambice je tohle řešit. Je to vedle Keboola Connection a práce našich analytiků takový třetí pilíř v našem podnikání. 

Jsem zvědavej, jak se to chytí u klientů. Adam, Jakub, Miro a Tomáš na tom odvedli obrovský kus práce a posunuli to celé přesně tam, kde by to podle mě mělo být. Jediný možný vstup je s použitím Linkedin účtu, platí se přes Stripe, školní projekty dostane člověk téměř na počkání a loguje jej do toho skvělý Single Sign On mechanismus GoodData - celé je to díky tomu co možná nejvíc bezešvé. 

Po úspěšném dokončení konkrétního kurzu pak Keboola Academy přes LinkedIn API doručí patřičný "badge" přímo do vašeho profilu.

Pokud mi napíšete, rád vám dám kupón s 50% slevou, výměnou za feedback. 

Update: Zapoměl jsem poděkovat Martinovi za design a hromadě dalších lidí, kteří nám dělali například beta testing.