Letenky do Kanady

V červenci jedeme celá rodina na 2 měsíce do Kanady. Je to poprvé, kdy poletíme i s Terezou (bude jí necelých 5 měsíců) a poprvé, kdy budeme za Káču platit plnou cenu letenky. Tyhle 2 faktory dělají z cesty potenciálně dost drahej a vyčerpávající zážitek. V Kanadě jsou ale spousty pěknejch věcí, včetně kanadskýho kanclu Kebooly, tak nám nezbejvá než zatnout zuby a nějak to dát :-)

Dneska jsem chvíli hledal letenky. Prolezl jsem český weby (pelikan.cz, kralovna.cz, letuska.cz) i cizí weby (orbitz.com, kayak.com, travelocity.com) i přímo některý letecký společnosti (airtransat.com, klm.com). Při skladbě dva dospělý, jedno dítě a jedno mimino jsem narazil na rozptyl ceny od 60.000,- Kč (letuška.cz) až po 102.000,- Kč (klm.com) pro economy třídu. Zkouším i typy kámošů na facebooku, ale protože nemám moc prostor nad tím trávit hodiny, tak jsem zkusil Flightfox.com

Mělo by to fungovat tak, že vložíte poptávku po letenkách a nabídnete cenu (v mém připadě $49), kterou dáte za nalezení nejvhodnější kombinace. Kdokoliv pak může jít a snažit se vám požadovaný let najít. Jsem zvědavej, jak to dopadne, mají na to 24 hodin. 

Zatím mám nabídku, co kopíruje let co jsem našel na Orbitz.com, jen je o $51 levnější. Doufám, že u toho nezůstane, jinak jsem si za $49 "koupil" výhodnější let o $51 - to by mě doma asi nepochválili :)